HR MANAŽERKA / PERSONALISTA - poskytovatel technických služeb
AGDC00572-2
O společnosti
Společnost se zahraniční matkou, která má celoevropskou působnost, dlouhodobě se úspěšně pohybuje na českém trhu v technických typech služeb určených pro strojírenský a automobilový průmysl, hledáme šikovnou kandidátku nebo kandidáta. Obsazujeme pozici:
HR MANAŽER / PERSONALISTA - poskytovatel technických služeb
Náplň práce
Povedete malý personální tým, který se bude starat o zaměstnance na cca 25 pobočkách v ČR. Budete zajišťovat vše, co bude spojené s organizací výběrových řízení, nábory, komunikací s uchazeči a dále pak vše, co bude souviset s nástupy, zaměstnáním a tvrdou personalistikou.
Mezi pracovní úkoly bude patřit:
- nábory
- tvorba plánu vzdělávání, školení a systém benefitů
- vedení personální dokumentace, odpovědnost za pracovní smlouvy, agenda nástupů a výstupů
- správa docházkového a personálního systému, spolupráce se mzdovou účtárnou
- komunikace s ČSSZ, ÚP a pojišťovnami
- podpora vedoucích a manažerů firmy, řešení potřeb a požadavků zaměstnanců
Požadavky
- SŠ/VŠ zaměření na personalistiku a HR výhodou
- zkušenost z náborů, školení nebo tvrdé personalistiky
- znalost zákoníku práce
- uživatelská znalost práce v MS Office
- základní znalost angličtiny
Pracovní podmínky
- 5 týdnů dovolené
- auto i k osobnímu užívání
- sleva na firemní služby
- příspěvek na stravování
Datum publikování
21.03.2025
Datum ukončení publikování
20.05.2025
Kontaktní osoba
Daniela Cajankova